תעקבו אחרינו

חוקר פרטי – מקצוע שהוא הרבה יותר מעבודה

תחום החקירות הפרטיות בישראל הינו תחום אשר הולך ומתרחב במרוצת העשור האחרון במחוזותינו, וזאת בשל ריבוי פרשות הבגידות והמרמות השונות הנעשות בקרב האוכלוסייה הישראלית, הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי.

עיקר עבודתם של החוקרים הפרטיים עומדת אל מול האנשים הפרטיים ובתי העסק, ובזמן האחרון ניתן להבחין בגדילה במספר אתרי האינטרנט המציעים את שירותי החקירה הפרטית. לאדם אשר ברצונו לקבל שירות חקירה פרטית בתחום מסוימים יכול בקלות למצוא את מבוקשו על ידי חיפוש סוג החקירה בה הוא מעוניין במנועי החיפוש השונים באינטרנט. בנוסף לכך, באתרי החקירות הפרטיות השונים ניתן למצוא מידע נוסף בנוגע לקיום החקירות הפרטי, בכל הנוגע לאופן קיום התהליך, הציוד בו משתמשים, ויצירת קשר עם חוקר פרטי מקצועי ומנוסה בתחומו.

ישנו מגוון רחב של שירותים אשר החוקר הפרטי מציע, ועל כך נפרט בהרחבה:

בגידה בבן הזוג – ביצוע הבגידה הוא בין הסיבות העיקריות של זוג נשוי להתגרש אחד מן השני\ה. הנורמה החברתית בה אנו חיים היא למצוא בן\בת זוג לחיים ולהקים משפחה, אך הדבר לא תמיד כך ולפעמים אחד מבני הזוג מתפתה ליצור יחסי רומן מחוץ לחיי הזוגיות או הנישואין. על מנת לוודא את קיום הבגידה, החוקר יבצע מעקב צמוד אחר האדם הבוגד בחשאיות וישתמש בכלים מתקדמים אשר יסייעו לו בחקירת הפרשה.

גניבה ממקום העבודה – שאיפתו של כל מנהל חברה או בית עסק הוא להעביד את העובדים הנאמנים והמסורים ביותר למקום עבודתם, ללא כל חשש לחתירה נגד בעל העסק בכל הנוגע לגניבה או מרמה. אך לעיתים הדבר אינו כך – ישנם עובדים בעלי אופי עברייני אשר מטבעם לגנוב ציוד או מוצרים אשר שייכים לבית העסק ובשל כך נגרם נזק כלכלי כבד לחברה או בית העסק. יעילותו של החוקר הפרטי במצב זה באה לידי ביטוי במעקב צמוד אחר העובד החשוד בביצוע העבירה ואפילו לבצע חקירה בפוליגרף אל מול הנאשם. חקירה עקבית, מתוחכמת ויעילה אל מול הנאשם תביא לסיום הפרשה במהירות האפשרית תוך הוכחת מעשה הפשיעה של אותו עובד.

העלמת מס – העלמת מס הוא מעשה אשר אנו שומעים עליו לא מעט בחדשות הטלוויזיה ואמצעי התקשורת השונים (פרשת קובי פרץ, משה פרץ, בר רפאלי ועוד). מזה שנים רבות שרשות המסים מנסה להילחם ולצמצמם את כמות העלמות המס המתבצעות בכל שנה. כחלק גדול מן המאבק, שוכרים רשויות המס חוקרים פרטיים אשר עובדים בנחרצות על חקירות וביקורות פתע אל מול מעלימי המס. בנוסף, החוקרים הפרטיים שוכרים יועץ מס אשר מסייע להם במעקב אחר חשבוניות המס של האדם החשוד בהעלמת המס, ובכך מייעלים את אופן התנהלות החקירה.

 

 

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור