תעקבו אחרינו

מהם המקצועות המבוקשים עבור מי שמחפש עבודה בחו”ל?

אנשי עסקים רבים המחפשים עניין חדש בענף התעסוקה מחפשים אחר מקצועות מבוקשים לעבוד בהם לא רק בארץ אלא גם בחו”ל. אולי המצב הביטחוני השפיע על ההחלטה של רבים או אולי מדובר בעובדה כי מעבר לים יש הזדמנויות רבות שאי אפשר לפספס. דבר אחד בטוח- עבודה בחו”ל מאפשרת לרבים למצות את היכולות שלהם בתחומים מגוונים.

רוצים לדעת מהם המקצועות המבוקשים עבור המחפשים עבודה באירופה או בארצות הברית- על כך בכתבה לפניכם.

 לא רק בגדר חלום

בשנים האחרונות עבודה באירופה או בארצות הברית כבר לא נחשבת לחלום. ישראלים רבים הצליחו לפרוץ את תקרת הזכוכית ולעבוד במקומות שונים. אמנם מדינות רבות מקשיחות את תנאי הקבלה לאשרות עבודה, אך מדינות רבות ישמחו לקלוט אנשים בעלי מקצועות מבוקשים המסייעים לפיתוח המדינה.

עבודה בתחום הרפואה

אנשים העוסקים במקצוע הרפואה יהיו מבוקשים בכל מקום בחו”ל. בכל מדינה אליה יפנו יענו בחיוב זאת בשל הדרישה הקיימת לרופאים. כידוע לכולם, לימודי הרפואה בישראל נחשבים לטובים אך קשים מאד ולכן רופאים ישראלים מחפשים את מזלם מעבר לים במסגרת עבודה בחו”ל. בכל מקום בעולם ניתן למצוא אחיות, רופאים ואנשי עזרה ראשונה.

מהנדסים נחשבים מבוקשים גם כן

מקצוע נוסף הנחשב מבוקש לא פחות הוא הנדסה. בדומה לרופאים גם מהנדסים ימצאו את עצמם מתקבלים בזרועות פתוחות ברחבי העולם בשל הביקוש. אמנם קיים הבדל בין ביקוש למהנדסי מוצר או מהנדסי בניין, אבל מדובר במקצוע מבוקש למדי וכל מדינה תהיה מעוניינת לקלוט אליה אנשים איכותיים.

מקצוע חשוב מאד הסולל את הדרך לאזרחות

נוסף על כך, גובר הביקוש גם למדענים. מדובר במקצוע חשוב מאד היות ומרבית המדינות מעוניינות שמגבולות שלהן תצא בשורה חדשה שתוביל לשינוי בעולם. לפיכך מדענים מתחומים שונים נחשבים למבוקשים למדי ואף זוכים לקבלת אזרחות.

מקצוע מבוקש הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי

אבטחת מידע נחשב לאחד התחומים החשובים ביותר והמבוקשים הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי. מדינת ישראל מובילה בתחום זה והדלתות פתוחות בפני ישראלים המנסים את מזלם בחו”ל.

תחום אבטחת המידע הוא מקצוע אשר הביקוש האדיר אליו נמצא גם במגזר הפרטי וגם במגזר הציבורי. ישראלים נחשבים כמובילים בתחום זה מהסיבות שכולנו מכירים ולכן הדלתות בפני אותם מומחים בתחום אבטחת המידע פתוחות כמעט בכל מדינה בה הם ירצו לעבוד.

בצעו מחקר מקיף

חיפוש אחר עבודה בחו”ל אינו עניין של מה בכך ולכן חשוב מאד לבצע את המחקר הטוב ביותר. התייעצו עם אנשים שכבר עובדים במקומות בחו”ל ושאלו אותם את כל השאלות החשובות ביותר על מנת להגיע מוכנים ככל הניתן.  ישנם לא מעט הבדלים בין דפוסי העבודה בחו”ל לבין עבודה בארץ ולכן חשוב מאד לעמוד על ההבדלים בטרם ההגעה למדינה.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור